Geçen haftadaki sayfa görünümleri

Geçen haftadaki sayfa görünümleri

30 Ekim 2014 Perşembe

Kestaneli Aşure

Buğdayı, nohutu, fasulyeyi bir gece önceden suda bekletmekle başlıyo aşure maceramız... Macera çünkü işin sonunda, tencerenin başında harlı ateşte kaynayan malzemeleri karıştırırken onlarla birlikte bende piştiğimi hissettim... İlk denemem olduğunu itiraf ediyorum... Bütün malzemeleri ayrı ayrı haşladım rengi bozulmasın diye... ‪#‎incir‬ kararttığı için onu ayrıca haşlayıp kaselerin en altına koyup pişen aşureye ekledim... ‪#‎püfnoktası‬ ve ağdasınıda bence ‪#‎kestane‬ verdi. Kestane sevenler mutlaka eklesin, pastamsı bi tadı oluyo Daha sağlıklı olsun diye şekerinin 3/1 ini koydum sadece... bana göre yine de çok tatlı... Babam bi şeker hastası olarak tadını az buldueşim çok sevdioğlum henüz yiyemedi, iş arkadaşlarım beğendiler
Netice olarak biraz erken oldu ama ‪#‎aşurem‬ güzel oldu yaw...‪#‎paylaşmadançoğalmaz‬ ‪#‎aşure‬ ‪#‎aşuregünü‬ ‪#‎muharremayı‬‪#‎en_iyileri_kesfet‬ ‪#‎yummy‬ ‪#‎sunum‬ ‪#‎sunumönemlidir‬ ‪#‎gramaşure‬ ‪#‎gramtatli‬‪#‎insta_gurme‬ ‪#‎benimmutfağım‬ ‪#‎kestaneliaşure‬ ‪#‎lezzet‬ ‪#‎lezzetloji‬

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder